woensdag 30 april 2014

Inspiratie en sneakpreviews

Ik houd natuurlijk de patroonbladen nauwlettend in de gaten. Zo kreeg ik de Knipmode nieuwsbrief in mijn mailbox met de preview van Juni. Heb je je abonnement opgezegd, lijkt het wel alsof er ineens leuke dingen in staan...
Sneakpeak juni

Zonder gekheid, de nummers van de maand mei en juni zijn vaak leuk. Ik heb mijn abonnement opgezegd omdat Knipmode de rest van het jaar zo typisch Hollands, saai en burgerlijk is. Bovendien herhalen ze veel patronen, dat vind ik helemaal jammer.

Zelf ben ik enthousiast over de Burda, die hebben wat spannendere kledingstukken en komen iedere uitgave met echt nieuwe patronen. De algehele preview van Juni vind ik mwah, maar jurk nummer 2 vind ik wel erg tof.

Wil je echt wat anders dan anders, dan moet je eens Patrones kopen. Kijk hier maar eens. Je stelt jezelf wel voor een uitdaging, want het is een Spaanstalig blad. Als je een beetje naai-ervaring hebt kan je echter aan de patronendelen wel zien hoe je de boel in elkaar moet stikken. Verder is Spaans niet zo'n moeilijke taal, je kan vrij veel woorden herleiden.

Even ter illustratie:

Jurken Patrones:
















Jurken Knipmode...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen